Центр надання адміністративних послуг

Рокитнівська територіальна громада

Внесення до будинкової книги відомостей про громадянина


Ідентифікатор послуги: 01445

Повна назва: Внесення до будинкової книги відомостей про громадянина

Інформація про послугу: Послуга надається на підставі індивідуального рішення кожного органу місцевого самоврядування в межах території.

Строк: 1 день

Вартість: Безоплатне надання

Строк та вартість надання послуги

Звичайне надання

Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

Строк надання: 1 день

Як отримати і що для цього потрібно

Де отримати
  • Виконавчі органи сільських, селищних, міських рад

Хто і як може подати заяву:
  • заявник: письмово; поштою (рекомендованим листом), особисто
  • представник заявника: письмово; поштою (рекомендованим листом), особисто

Хто може звернутися: фізична особа

Документи, що необхідно надати для отримання послуги
  • Заява
  • Паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для іноземців та осіб без громадянства – паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства, посвідка на постійне проживання, посвідчення біженця або іншого документа, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України). Законний представник додатково подає документ, що підтверджує його повноваження
  • Будинкова книга
  • Облікова картка платника податків (ідентифікаційний код)
  • Документ, відповідно до якого вносяться зміни про місце проживання або місце перебування особи

Умови і випадки надання

Внесення до будинкової книги відомостей про громадянина, який реєструє (знімає з реєстрації) місце проживання, паспортні дані даного громадянина та дату реєстрації (зняття з реєстрації), здійснюється органом місцевого самоврядування.Основними інформаційними джерелами погосподарського обліку є:
будь-які документальні свідчення щодо об'єкта погосподарського обліку: паспорти, свідоцтва, земельно-кадастрова документація, правовстановлюючі документи, рішення органів виконавчої влади й органів самоврядування будь-якого рівня, письмові заяви громадян тощо;
усні повідомлення, заяви громадян;
наочна інформація, отримана під час суцільних обходів і перевірок.
До опитування залучають особу, що відповідає за об'єкт погосподарського обліку, або за її відсутності - повнолітню особу, яка має безпосереднє відношення до об'єкта і спроможна надати достовірну інформацію про нього.
Перед початком обходу, щоб не пропустити окремі житлові будинки та дрібні населені пункти, перевіряють список усіх сільських населених пунктів, які розташовані на території місцевої ради. При цьому звертають увагу на те, щоб до списків були включені всі дрібні населені пункти та окремо розташовані житлові будинки: хутори, будинки для персоналу лісового господарства, залізничні станції, роз'їзди тощо. Крім того, до списку включають будинки, віднесені до відомчого житлового фонду, будинки і гуртожитки підприємств, установ, організацій, їх підсобних господарств.















Результати та способи отримання результату
  • Документ, до якого вносяться відомості про місце проживання/місце перебування особи із змінами
  • Строк та вартість надання послуги

    Звичайне надання

    Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

    Строк надання: 1 день

    Куди звернутися, якщо відмовлено у наданні послуги?

    Підстави для відмови у наданні послуги:

    • Відсутні

    Скаргу може подавати: оскаржувач, представник оскаржувача

    Нормативна база

    Нормативні документи, що регулюють надання послуги:

    • Закон України "Про державну статистику" ст. 12
    • Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні" ст. 1
    • Наказ ЦОВВ від 11.04.2016 №56 "Про затвердження Інструкції з ведення погосподарського обліку в сільських, селищних та міських радах" увесь